ABD nükleer silahlara harcamayı yüzde 22 artırdı

Uluslararası Nükleer Silahları Kaldırma Kampanyası’nın yayımladığı rapora göre, dokuz nükleer gücün toplam harcaması 2025 yılında yüzde 19 artışla 119 milyar dolarlık rekor seviyeye ulaştı. ABD, nükleer cephaneliğine yaptığı harcamayı bir önceki yıla göre yüzde 22 artırarak 69,2 milyar dolara çıkardı ve diğer tüm nükleer devletlerin toplamından daha fazla harcama yaptı. Uluslararası Nükleer Silahları Kaldırma Kampanyası … ABD nükleer silahlara harcamayı yüzde 22 artırdı okumayı sürdür