Beyaz Saray’daki Grönland toplantısından sonuç çıkmadı

Danimarka Dışişleri Bakanı, Washington’da yapılan Grönland zirvesinin ardından ABD ile “hâlâ temel bir anlaşmazlık” içinde olduklarını söyledi. Lars Løkke Rasmussen ve Grönlandlı mevkidaşı Vivian Motzfeldt’in Beyaz Saray’daki temasları, ABD Başkanı Donald Trump ve ekibini Grönland’ı ele geçirme konusunda caydırmaya yetmemiş görünüyor. Rasmussen, toplantı sonrası gazetecilere, “Amerika’nın tutumunu değiştirmeyi başaramadık. Başkanın Grönland’ı ele geçirme arzusu olduğu … Beyaz Saray’daki Grönland toplantısından sonuç çıkmadı okumayı sürdür