Britanya, İran’a karşı ABD-İsrail savaşına dahil oluyor
Britanya, ABD’nin İran’a karşı başlattığı savaşa destek vererek, bölgedeki üslerini kullanması için Washington’a izin verdiğini açıkladı. Başbakan Keir Starmer, Tahran’ın füzeler ve insansız hava araçlarıyla Orta Doğu’daki müttefiklerini vurmaya devam etmesinin ardından İran’la savaşı destekledi. X’te yayınlanan bir videoda Başbakan şunları söyledi: “Amerika Birleşik Devletleri, belirli ve sınırlı savunma amaçları için İngiliz üslerini kullanma izni … Britanya, İran’a karşı ABD-İsrail savaşına dahil oluyor okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın