Dimon, “Davos elitleri”ne çattı
JPMorgan CEO’su Jamie Dimon, “Davos elitleri” olarak adlandırdığı kesime yönelik bazı sert açıklamalarda bulundu. Davos’ta düzenlenen Dünya Ekonomik Forumu (WEF) toplantısında sahneye çıkan Dimon, özellikle Beyaz Saray’ın politikaları hakkında Davos seyircilerinin beklentilerini karşılayacak sözler sarf etmedi. Amerika’daki CEO’lar arasında bir “korku ortamı” olup olmadığı konusunda sorgulanan Dimon şu cevabı verdi: “Bunca yıldır Davos’a geliyorum ve … Dimon, “Davos elitleri”ne çattı okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın