Fransa’da bakanlıklar WhatsApp ve Telegram kullanmayı bırakıyor
Fransız bakanlar, güvenlik nedeniyle 8 Aralık’tan itibaren mesajlaşma hizmetleri olarak WhatsApp, Telegram ve Signal’i kullanmayı bırakmak zorunda kalacak. Hükümet bakanlıkları ‘Olvid’ adlı yeni bir Fransız yapımı mesajlaşma uygulamasına geçmeye çağırıyor. Euractiv tarafından görülen 22 Kasım tarihli bir hükümet notunda, Fransa Başbakanı Élisabeth Borne tüm bakanların ve bakanların kabine üyelerinin popüler mesajlaşma uygulamaları WhatsApp, Signal ve … Fransa’da bakanlıklar WhatsApp ve Telegram kullanmayı bırakıyor okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın