Güney Kore’nin yeni Devlet Başkanı Lee Jae-myung, çarşamba günü yapılan seçimlerdeki zaferin ardından Ulusal Meclis’te yemin ederek göreve başlarken “yeni bir umut ülkesi inşa edeceğine” söz verdi. Demokratik Parti’den (DP) gelen Lee, Seul’de yaptığı göreve başlama konuşmasında, Güney Kore halkına hitaben, “Bu seçimde kimi desteklemiş olursanız olun, herkesi kucaklayan, tüm vatandaşlara hizmet eden bir devlet … Güney Kore’nin yeni Başkanı Lee Jae-myung, ulusu birleştirme, ekonomiyi canlandırma, komşularla arayı düzeltme sözü verdi okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın