Paşinyan: ABD ile stratejik ortaklık istiyoruz
Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan, ABD’nin Bağımsızlık Günü dolayısıyla Başkanı Joe Biden’a kutlama mesajı gönderdi. Armenpress‘in aktardığına göre Paşinyan, mesajında Ermenistan’ın ilişkilerini stratejik ortaklık seviyesine yükseltmeye hazır olduğunu belirterek bu ortaklığın hem Erivan hem de Washington için ‘daha müreffeh bir geleceğe’ katkıda bulunacağını belirtti. Mesajında Amerikan halkı dost olarak nitelendiren Paşinyan, “Demokratik reformlar, ekonomik ve enerji … Paşinyan: ABD ile stratejik ortaklık istiyoruz okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın