Rusya’nın kömür ihracatçıları üç yıllık bir aradan sonra Kuzey Buz Denizi üzerinden Asya-Pasifik bölgesine sevkiyata yeniden başladı. Kommersant gazetesinin Argus ajansına dayandırdığı haberine göre bu hamle, Yemen’deki Husilerin Kızıldeniz’de Rus kömürü taşıyan gemilere yönelik saldırılarının artması nedeniyle yapıldı. Husiler, geçen yılın kasım ayında İsrail’in Gazze Şeridi’ni hedef alan saldırılarına karşılık olarak insansız hava araçları ve … Rusya, Kızıldeniz’deki saldırılar nedeniyle Asya’ya Kuzey Buz Denizi üzerinden kömür sevkiyatı yapmaya başladı okumayı sürdür
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın