Starmer, ABD-İsrail ortaklığı karşısında yalpalıyor

Birleşik Krallık Başbakanı Keir Starmer, ABD’nin İran saldırısında İngiliz üslerini kullandırmama kararından vazgeçti ama kendisini hayli güç bir pozisyonda buldu. Starmer, İran’daki ABD-İsrail ortak operasyonundan uzak durmaya çalışıyor. İşçi Partisi lideri, İran’ın dini lideri Ayetullah Ali Hamaney’i öldüren operasyonda Birleşik Krallık’ın “hiçbir rol oynamadığını” defalarca vurguladı. Bununla birlikte, Diego Garcia’daki İngiliz üssünü ABD’nin kullanımına açmadığı … Starmer, ABD-İsrail ortaklığı karşısında yalpalıyor okumayı sürdür